Bine v-am gasit

Sectiune dedicata colaboratorilor
admin
Forum admin

Bine v-am gasit

Postby admin » 02 Feb 2009, 01:30

Bine v-am gasit, numele meu este Alexandru, sunt student la istorie la Timisoara, deasemenea si membru in Asociatia Culturala Sarmizegetusa, si pasiunea mea de viata sunt dacii, si tot ce tine de ei. Cu o parte dintre voi ma cunosc (de la prezentarea din Arad, si de la santierul de la Piatra Craivii), pe altii va cunosc mai putin insa sunt convins ca o sa ne intelegem foarte bine.

In ceea ce priveste dacii, desi marturisesc sincer ca latura militara a civilizatiei stramosilor nostri nu ma atrage in mod deosebit, cred si sper ca voi putea sa aduc contributii valoroase in ceea ce priveste alte aspecte, anume simbolistica, ornamentica, chiar scrierea, subiecte pe care le-am atins si voi continua sa le ating in articolele si prezentarile mele.

toate cele bune,
Alexandru

by Alexandru_Dacicus

admin
Forum admin

Re: Bine v-am gasit

Postby admin » 02 Feb 2009, 01:31

Bine ai venit Alexandru,ma bucur ca te-ai inscris.Astept cu nerabdare sa iti spui parerea in legatura cu forumul nostru,discutiile din el,precum si pe orice tema legata de istorie.De asemeni sper sa ne mai intalnim la vara pe cat mai multe santiere arheologice.

by Oroles

admin
Forum admin

Postby admin » 02 Feb 2009, 01:33

Bine ai venit printre noi Alexandru.
Forumul este la inceput si in constructie, asteptam sugestiile tale despre ce sectiuni sa mai facem, sa poti posta si tu materialele pe care le ai despre simbolistica etc.

Toate cele bune,
Comosicus.

admin
Forum admin

Postby admin » 02 Feb 2009, 01:34

Va multumesc pentru primirea prieteneasca
In masura in care timpul imi va permite, am sa incerc sa contribui si eu la acest forum, cu materiale si informatii.

by Alexandru_Dacicus

admin
Forum admin

Postby admin » 02 Feb 2009, 01:35

Cu mare drag,
asteptam si informatii mai cunoscute sau mai putin cunoscute de marea majoritate.

Comosicus.

craciun cristian

Bine v-am gasit